Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Kjøpsinfo

Levering

Når du handler hos oss vil alle leveringer skje med Posten, og har en fraktpris på NOK 79,- om ikke annet er spesielt avtalt. Ved kjøp over NOK 2000,- bortfaller fraktpris.

Det er kundens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.

Du kan velge å hente varen(e) i vår butikk i Storgaten 31 i Grimstad. Da bortfaller selvsagt fraktpris.

Vi sender vanligvis brev og pakker fra vår butikk hver mandag og torsdag. Leveringstiden vil derfor være 1-6 virkedager dersom varene er på lager. Hvis varen ikke er på lager vil du få beskjed og dette, og leveringstid vil kunne være 4-9 arbeidsdager. Vi gir beskjed når varen er sendt. I tilfeller med leveranseproblemer utenfor vår kontroll, vil vi informere og ha dialog med kjøper.

Dersom varen blir skadet ved levering er det fint om dette snarest meldes til oss, og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding om eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

Som nettkunde har du uforbeholden angrefrist innen 14 dager etter mottatt vare og angrerettsskjema. Kunden betaler returporto.

Hvis vi får pakker / brev i retur til av posten fordi de ikke er blitt løst ut av kjøper, vil vi kansellere bestillingen og kunden vil kunne bli debitert for fraktutlegget.

 

Betaling

Vi benytter oss av Klarna Checkout som betalingsløsning for privatkunder. Det er en kassaløsning for e-handel der den som handler tilbys flere betalingsmetoder som faktura, kontokreditt, kortbetaling eller bankoverføring. Klarna tar vår kredittrisiko, og kunden skal derfor betale skyldig beløp til Klarna.

Klarnas vilkår finner du her.

 

Bedriftskunder

Bedriftskunder kan bruke Klarna Checkout så lenge det betales med kort. Hvis det er nødvendig med faktura må bedriftskunder trykke på "bedrift" oppe i høgre hjørne i kassabildet. Da vil det komme frem en annen type utsjekk hvor man også kan velge en annen fakturaadresse enn leveringsadresse. Denne kasseløsningen er ikke koblet sammen med en betalingsløsning, og vi vil derfor kontakte deg for betaling av ordren. Vanligvis sender vi ut en faktura på epost som forhåndsbetales av kunde.  

 

Offentlige institusjoner

Kunder som handler for det offentlige må velge å handle som bedrift når de kommer til kassa. Hvis faktura skal betales av andre enn bestiller er det nødvendig å skrive et ressursnummer i merknadsfeltet. Husk å skrive inn adressen til der faktura skal sendes. Vi kan også sende faktura elektronisk, enten med epost eller som E-faktura. For å sende E-faktura trenger vi at bestiller oppgir organisasjonsnummer i merknadsfeltet. Husk å alltid velge bedriftspakke som fraktalternativ hvis leveringsadressen ikke er en postadresse.

 

Personvern

For å kunne gjennomføre kjøp vil personopplysninger oppgitt i betalingsløsningen sendes til betalingselskapet Klarna.

Foruten dette vil all informasjon om våre kunder bli holdt fortrolig og behandles med full diskresjon. Opplysninger som kan knyttes til kunden vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne registre uten kundens samtykke.